Ontvangstcontrole

Controleren van de vacuümverpakking

Vacuümverpakking controle

Wij besteden veel aandacht aan het verpakken van de kaas. Alle harde kaas wordt door ons zorgvuldig vacuüm verpakt. Het is echter niet uit te sluiten dat het vacuüm op een of andere manier losraakt, bijvoorbeeld tijdens het transport. Het kan ook gebeuren dat tijdens het uitpakken van de bestelling of wanneer deze in de koelkast wordt gelegd, de vacuümverpakking wordt beschadigd.

Zodra de verpakking van voedsel lek of beschadigd is, vervalt vanzelfsprekend houdbaarheidsdatum. Dit geldt niet alleen voor kaas, maar voor alle verse producten, zoals vleeswaren, zuivel, brood et cetera. Wanneer de verpakking van het product beschadigd of lek is, kan schimmel ontstaan.

Wij verzoeken al onze klanten om bij iedere vacuümverpakte bestelling voor kaas het volgende in acht te nemen:

  1. Controleer direct na ontvangst van de bestelling of de vacuümverpakking van de stukken kaas nog intact is.
  2. Als de vacuümverpakking los is (ook al is dit maar een klein stukje), adviseren wij de kaas binnen 7 dagen te consumeren of direct contact met ons op te nemen: klantenservice@kaashandelvoorhuysbrielle.nl.

Klachten vanwege een niet sluitende vacuümverpakking die na 1 dag (gerekend vanaf de dag van levering) bij ons binnenkomen, kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.